Idag igen

Ja det har blivit lite blåbärs plock idag oxå. Och det va så mysigt. Solen sken och det va så himla härligt i skogen. Petra hade med sig kaffe så vi fikade lite oxå. Och idag har vi invigt sittvagnen till Signe. Hon verkade tycka att det va himla bra. Satt där och kikade på oss medans vi plockade. Och hon verkade tycka att det gick lika bra att sova i den oxå, så jag tror inte att jag byter tillbaka nåt mer. Kommer nog att ha den nu. Eller tycker ni att det är för tidigt?? Hon gillar ju i och för sig att ligga på magen i liggvagnen ibland oxå. Det är så svårt att veta hur man ska göra med allt. Det är svårt att ha barn!!

Ni som har barn, när började ni med sittvagn till era små??

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite. Signe ska vara hos Rosie en sväng imorrn på förmiddagen så jag ska få gå på gymet. Ska bli underbart. Länge sen nu. Och på eftermiddagen blir det kaffe hemma hos mig med brudarna..

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag började för någon dag sen, tror inte alls det är för tidigt :)

2009-08-20 @ 07:26:34
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: tina

Hej, välling blir nog nästa steg eller om jag kanske ska prova med vatten inatt? men då måste jag nog amma en gång inatt iaf. hmm svårt det är att veta vad som är bäst, men man får väl prova sig fram :)

Vi har inte börjat med sittvagn än (fast tuva är ju en 6v. yngre än signe tror jag) men vi kör med en kudde längst bak i liggvagnen när gon vill sitta och titta :)

2009-08-20 @ 11:56:27
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Minns inte riktigt då jag började med sittvagn men skulle tippa på att det var då pojkarna var 8-10 månader.



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort_20.html



Ny tävling hos Tant med chans att vinna presentkort + fraktfritt från en superbraig leksaksbutik - missa inte =)



Kram

2009-08-20 @ 15:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0