Ingen rast och ingen ro

Ja idag har vi varit nere på Risön så gott som hela dagen och tittat på Ida när hon spelat fotbollscup. Nu är vi hemma igen och har precis hängt tvätt och nu ska jag börja med maten. Idag blir det "varma mackor" med italiensk lantbröd, fläskfilé lite sallad, sparris, champinjoner och lite annat smått och gott. Inte alls dumt vill jag lova :-)

Sen kommer väl Görans familj och ska fira honom så jag måste börja dona lite med fikat oxå. Aldrig får man vila. Och det är så stökigt här hemma. Grejer överallt. Hatar att ha stökigt, men det är inte lätt att ha det på ett annat sätt när man har tre barn hemma. Morr!!! Kommer få ett nerv sammanbrott en vacker dag.

Så ringde Johanna förut oxå och frågade om jag inte skulle komma hem ikväll och gå ut på Mittlandiafestivalen. Och det hade varit så jäkla kul. Har ju inte varit ute hemma på flera år. Men har ju inte träffat Göran på typ två veckor så jag känner att jag vill vara hemma. Så typiskt bara. Hade väl kunnat vara en anna helg.

Nej nu måste jag börja med maten.

Vad äter ni på en lördag kväll??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0