Måndag

Idag är det finväder igen. En härlig höstdag för det börjar ju faktiskt bli lite kallt i luften nu. Men inte mig emot. Jag älskar hösten! Min absoluta favorit årstid. Särskilt när det är soliga dagar men kallt och löven har börjat att ändra färg. Me like!!


Idag har jag och Petra vait ute och plockat lite blåbär. Blev inte så jättemycket med tanke på att vi hade med oss dom små men det blev lite grann iaf. Ska försöka ut nån fler dag oxå.. Tänkte jag skulle föröska hinna iväg och plocka körsbär idag oxå. Fullt upp nu när jag är hemma själv igen. Man behöver ju inte vara orolig för att ha långtråkigt iaf...ler..




Lite saft och bullar blev det oxå :-)

  Härlig utsikt från Hallstaberget 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0