NavyCIS

Ja det sitter jag och tittar på nu. Men jag har haft en ganska effektiv kväll. Signe somnade kl 19 och kvart över åtta hade jag hunnit ta reda på en massa tvätt, kokat äppelkräm och bakat inför helgen. Inte så dumt va?? :-) Men nu är jag trött. Tror det blir tidig kväll ikväll. Tror jag ska lägga mig och läsa lite.
Och imorrn blir det babyrytmik på kyrkan. Det ska bli kul.
Avslutar med lite bilder...

Och moster!! Ser du att jag varit orange idag. Jag gillar orange mycket, så jag tror det kommer att bli kanon till mitt rum :-)




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ni är såå fina ♥

2009-08-26 @ 10:35:03
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Anonym

Instämmer helt med förg :) Snyggingar! KRAM Alo

2009-08-26 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0