Storstaden

Ja då va man tillbaka i storstaden Ånge igen då. Göran ska jobba här hela veckan så då passade jag på att åka ner oxå. Känns ju lite onödigt att jag ska sitta hemma själv i Sollefteå och han här. Och så får ju mamma och pappa träffa Signe oxå. Och så får jag chans att träffa Johanna vilket alltid är ett plus :-) Tänkte nog hälsa på henne på onsdag för hon va tydligen ledig då.

Och idag har vi varit på babysim igen. Och gud va Signe tyckte att det va kul. Hon va helt sjövild. Plaskade på som en toka :-) Sen sov hon nästan två timmar i bilen på väg till Ånge, så man vet ju vad man ska göra om man behöver ha nån timme att göra nåt på..skratt..
Jag och Maria gick en liten sväng uppe vid Österåsen innan badet oxå. Det är så himla fint där uppe. Jättemysiga gångvägar. Ska vi helt klart göra nån fler gång.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos mig med chans att vinna presentkort + fraktfritt från Barnskoshopen..



http://uj76.blogspot.com/2009/09/tavlingsdax-hos-tant.html



Kika gärna in o ha en riktigt braig dag! =)Kram

2009-09-01 @ 09:53:37
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0