Vill inte

Imorrn åker Göran till Ånge igen. Kommer att vara helt själv hela veckan. Ja förutom Signe och Selma då så klart. Men jag vill inte. Tycker inte om att vara själv på kvällarna. Och absolut inte att gå och lägga mig själv. Och så blir det ju jobbigt på fredag när jag måste packa in alla ungar i bilen med packning och allt inför bröllopet, åka över Sudsvall för att hämta klänningen osv osv. Så typiskt att han skulle dit precis den här veckan när det är lite at fixa inför lördag när det är dax. Men men, inte så mycket att göra.

Idag hann jag ligga ute och sola en timma iaf. Hoppas det hinner bli nåt mer. Vill ju gärna va lite brun på lördag så jag inte lyser ikapp med klänningen..ler..

Nej nu är det snart dax för sängen. Ska bara passa på att pussa lite på älsklingen först.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ska ni gifta er? :)

2009-08-04 @ 11:39:17
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0