BVC besök

Ja idag på eftemiddagen har det varit en tant här från bvc.. Tydligen är första besöket ett hembesök. Tycker det är jättebra att dom gör det faktiskt. Men jag blev ändå förvånad att dom gör det. Trodde det va nåt man gjorde förr :-)
Fick en massa information om en massa saker och så skulle ju hjärtat vägas. Hade gått upp från 2618 till 2920. Så ungefär 300g på en vecka har lill prinsessan gått upp. Mycket bra. Va ju som lite orolig att hon inte skulle ha gått upp som hon ska, så det va skönt att få bekräftat att hon äter bra..
Så nu ska vi dit nästa onsdag igen..

Nej nu måste jag gå och lägga i en maskin tvätt och sen börja med maten.. Hinner inte med mig knappt. Har inte hunnit ner på bokrean än heller. Hoppas jag hinner ner en sväng imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0