En vecka

Ja det har redan gått en vecka. En vecka sedan jag icg Signe kom hem. Gud vad vad tiden går fort alltså...
Har inte blivit mycket gjort än idag heller. Surfat runt på alla bloggar som jag inte kikat in på på länge. Kände det va dax för en liten uppdatering..
Igår fick Signe sitt första bad. Verkade tycka det va himla mysigt. Låg där och tittade och såg så nöjd ut. Hon är verkligen så söt så man vill äta upp henne :-)
Tog första promenaden med vagnen oxå. Så skönt att det äntligen har börjat blivit lite varmare ute så man kan ta lite promenader.
Och igår sa  Göran att vi skulle gå och hämta Ida på skolan, så jag hoppas på att han fortfarande vill det. Han har ju varit ute och skottat nu i nästan två timmar så vi får väl se.....
Nej nu måste jag väcka Signe så hon ska äta lite...
Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0