Inte Dagen D

Ja det blev inge Sundsvall eller bebis idag. Hade inte hänt nåt mer sen i torsdags så läkaren jag träffade idag tyckte att vi skulle vänta tills nästa måndag. Sa att det är ju inte bra att starta nåt som inte är klart lixom. Och det låter ju vettigt. Så vi får väl se vad som händer här under veckan, annars blir det väl måndag som det ser ut då.
Lite besviken blev jag ju allt. Hade ju som ställt in mig på att åka ner dag. Men men, inte mycket att göra.

Så resten av dagen har varit väldigt lugn. Gick och la mig och sov i några timmar efter sjukhusbesöket. Så jäkla skönt. Sen har jag varit ute ich gått med Selma en sväng och nu sitter jag framför tv:n. Men jag måste gå och börja med maten. Börjar känna mig hungrig. Idag blir det lax i ugnen med sweet chili och pressad potatis. Mmm mmm mmm. Älskar lax.
Hörs imorrn igen.
Todels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0