Nya prover



Ja här har jag legat i 45min idag igen. Allt ser fortfarande bra ut. Bara trombocyterna som spökar lite, så jag måste dit igen på torsdag.. Blir så jäkla trött när jag är där bara. Det är alldeles tyst, jätte varmt och det enda jag hör är litens hjärtljud. Slocknade totalt på soffan idag i tre timmar idag när jag om hem och samma sak va det i måndags oxå. Så det har inte blivit mycket gjort idag direkt. Men det va ju det som va meningen med att jag skulle vara hemma och ledig oxå. Att jag skulle vila. Så det är väl bra :-) Men det blev ingen promenad som sagt. Temperaturen har legat på -20 hela dan. Hoppas på bättre lycka imorrn.
Nej nu tror jag att jag ska försöka lura i älsklingen att vi ska kvällsfika lite. Te och lite goda mackor. Vore inte alls dumt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0