Promenad avklarad..

Ja det blev en liten promenad idag igen. Så jäkla skönt väder, men super jobbigt att gå eftersom det är oplogat nästan överallt. Men det blev en liten tur iaf.. Sen när jag kom tillbaka skulle jag försöka skotta bort plogkanten nere vid vägen, men då kom grannen till undsättning. Hon frågade om jag hade tänkt föda nu hahaha. Så hon tog snöföraren och tog bort kanten. Supersnällt!

Har annars varit en jättelugn dag. Blev ingen sovmorgon dock. Vaknade av Görans klocka 07:30 och sen kunde jag inte somna om, så jag klev upp vid nio. Men det är så skönt ändå att kliva upp tidigt och sen bara göra ingenting. Gå runt här hemma och plocka lite och så..
Men nu ska jag ner till tvättstugan och ta reda på lite tvätt innan alla börjar ramla in här hemma.
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0