Promenad

Ja idag har vi faktiskt varit ute en sväng jag och Selma. Blev en promenad på 40min. Är väl helt ok tycker jag. Så nu när jag varit så nyttig så sitter jag hemma och ska äta mig en cupcake. Och så har jag tagit fram rabarber ur frysen så jag tänkte göra en sockerkaka med rabarber i sen hihihi.. Så mycket för att vara nyttig. Men men, snart slut på det här lyxandet nu ;-)

Är fortfarande duktig på att inte göra nånting hemma iaf. Känns jätte konstigt, men rätt skönt måste jag ju säga. Funderar på om jag ska se lite på SATC-filmen lite. Dåligt med saker att se på tv:n så här på eftermiddagen. Men vi får se. Ska iaf lägga mig och läsa tidningen. Ni ska se hur jag ser ut på armen förresten. Det va en barnmorskestudent som tog proverna igår och hon stack sönder mig helt. Är alldeles blåssvart hela armen. Ont som f*n gör det oxå.
Höres!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Idag skulle jag ha kommit och hälsat på tror jag ;) Men BRA att du vilar, du kommer nog behöva det framöver! Puss

2009-02-04 @ 15:00:16
URL: http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0