Simon & Thomas

Ja jag tycker dom är roliga dom där två... Är väldigt trött på inredningsprogram i övrigt men just dom här två tycker jag är för kul alltså...
Fick faktiskt med mig Göran på promenad att hämta Ida idag. Utan att behöva tjata oxå :-) Så himla skönt att få komma ut och röra ¨på sig. Men det märks att man är i väldigt dålig form. Svettades som en gris hahaha...

Och imorrn blir det nog kanske en tur ner på stan oxå. Bokrean börjar ju imorrn. Jihoo!!! Min favvotid på året hihihi... Ja jag är en boknörd. Och det står jag för :-) Och så måste jag ju köpa semlor. Fetissdag imorrn. Och det får man ju inte glömma.. Nu ska jag titta vidare och sen blir det Lipstick Jungle.
Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0