Snart torsdag

Ja nu är det inte långt kvar. Är inte så nervös än dock. Tror att jag inte rikigt vågar tro på att det verkligen blir av förens jag är i Sundsvall eftersom det blivit ändrat så många gånger. Men jag hoppas verkligen att dom testar direkt på torsdag morgon när jag kommer in. Så jag inte behöver vänta ännu mer. Men så less som Göran är på alla ändrade besked så kommer han aldrig att tillåta att dom inte gör nåt på torsdag. Tur att jag har han. Jag är för snäll i sådana lägen. Bara accepterar det dom säger lixom.

Va på stan en sväng idag oxå. Va in på Lindex och kunde inte hålla mig från att kolla på barnkläderna. Hade fått hem en massa nya fina grejer. Blir det en tjej så vet jag definitivt vad jag ska köpa iaf :-)
Köpte även lite tidningar och en bok. Kan vara bra att ha nåt att läsa om det drar ut på tiden. Om jag inte kommer igång på en gång osv.
Köpte den här boken
 

Fick ju Dödergök i julklapp och den älskade jag, så nu tänkte jag att jag skulle läsa den här. Nån som läst den?

Annars har det inte blivit mycket gjort idag. Tagit reda på en massa tvätt osv bara. Ingen promenad heller fast det har varit så fint väder. Kändes så kallt och så blev jag alldeles för lat efter att jag varit på stan :-)
Nej nu ska jag kolla vidare på Unga Mödrar. En tjej som föder barn. Måste alltid plåga mig lite hihhi.. Snart är det ju jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0