Snö i massor

Alltså hur mycket kan det snöa egentligen. Göran va ute med snöslungan i går eftermiddag och imorse när jag skulle åka på sjukhuset hade det kommit typ över två decimeter. Nu är han ute med slungan igen och det bara fortsätter att vräka ner. Fortsätter det så här så kommer det att ha snöat nästan en halvmeter i helgen. Helt galet. Och då kommer han att måste ut imorrn igen för vi kommer inte upp på gården annars. Är väääääldigt glad över att snöröjningen är älsklingens uppgift hahaha..

ja jag va ju på förlossningen idag igen. Fick träffa en jättebra läkare idag. Men det blev så mycket sagt att jag orkar tyvär inte berätta allt. Det är iaf fortfarande torsdag som gäller. Men jag har varit ute och skottat lite idag oxå. Efter samtalet jag hade idag så skiter jag i om jag skulle starta innan torsdag. Skulle bara vara skönt :-) Blir det så blir det.

Lite bilder från snölandskapet utanför




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0