Strålande sol

Jag måste ju säga att vi valt en bra tid på året för att få barn :-) Så himla härliga dagar nu. Runt nollan i temperatur och strålande sol nästan varje dag. Så himla härligt. Kan inte bli bättre. Kommer att bli så härligt nu till våren när jag och Signe kan sitta ute här hemma och sola och ha det bra. Och ta riktiga långpromenader. Jag längtar!!

Ja vi gick och hämtade Ida på skolan idag oxå. Och både Ida och Tom har med sig kompisar hem idag, så nu är det fullt ös uppe på över våningen. Och jag och älsklingen sitter och tittar på skidor. Och lill prinsessan våran ligger fortfarande och sover efter promenaden. Låg ute på bron i vagnen bra länge, men så började hon att vakna till så Göran tog in henne men hon somnade om och ligger nu här inne i vardagsrummet och sover i full mundering. Fleecedress, mössa, täcken, filt osv. Borde ju vakna snart av att hon är varm hihihi...

Nej nu måste nog den här tjejen ta sig nåt att äta. Är konstant hungrig haha..
Ha en bra fredag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0