Trött trött trött

Jag vill sova. Jag vill absolut inte laga mat iaf. Väldigt frestad att säga till äsklingen att vi ska beställa mat, men det känns ju samtidigt lite onödigt att slösa pengar på det. Finns ju en viss risk att jag vill göra det när vi kommit hem från BB och är trött osv.. Och jag hade ju tänkt göra korv med stuvade makaroner idag och det gillar jag ju verkligen och det va väldigt länge sen vi åt det..

Va ju på förlossningen för prover idag igen. Alt ser fortfarande bra ut. Och nu har dom sagt att vi ska vara i Sundsvall på måndag morgon kl åtta. Verkar väl inte helt säkert att dom sätter igång mig då på en gång, men det visar sig väl. Vi ska ner då iaf. Men jag hoppas det blir ganska snabbt inpå så inte älsklingen måste åka hem. Vi har ju barnen den veckan och måste ju därför skaffa barnvakt, och då kan han ju inte vara borta hur länge som helst. Men jag vill ju att han ska vara med mig hela tiden :-/ Men det visar sig ju det oxå. Han kommer ju definitivt ner tills det är dax iaf :-) Annars j*vlar hahaha.

Har inte varit på nån promenad idag heller. Har varit och veckohandlat mat, varit på gymet och fryst medlemskortet under några månader och så har jag varit till veterinären med Selma för ett års vaccination.. Men imorrn blir det absolut en promenad. Är nog det enda jag ska göra imorrn. Kanske åka ner på stan en sväng. Och så måste jag beställa linser. Får jag absolut inte glömma. Tagit sista paret nu... Alltid lika gruvsamt bara. Inte billigt direkt. Men men, what to do, what to do!

Nej nu ska jag lägga mig i nån minut och se om sammandragningarna släpper ett tag..
Ha det got!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0