Aaaaaajjj!!

Nu vill min rygg göra helg. På riktigt. Det är riktigt illa nu. Fy fan. Men idag ska Göran ha bilen på eftermiddagen så jag och Selma ska gå hem från jobbet. Ska bli riktigt skönt. Saknar våra promenader till och från jobbet. Och ska bli så himla skönt att få frisk luft samtidigt som det är dagsljus. Very nice. Och inte smet jag hem nåt tidigare igår heller så idag blir det. Tänkte dra vid halv två, två nån gång. Inte dumt så här på en fredag :-)

Och jag längtar redan till middagen ikväll. Idag blir det pitabröd med kyckling, sallad och vitlöks dressing. Mmm mmm mmm. Gott gott. Sen är jag väldigt sugen att köpa med mig semlor hem. Men vi får väl se. Kanske köper några tills mamma och pappa kommer och hälsar på imorrn istället.
Och imorrn ska älsklingen på hockey med sin son i Ö-vik. Så då blir det chips, dip och tjejfilm för Elin Jonsson :-)

Och så vill jag passa på att säga grattis till Takida som vann en Rockbjörn igår.. Det va ju inte en dag för tidigt att dom vann ett pris!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0