Allvarligt!!

Alltså seriöst. Finns det inga som helst gränser över hur kallt det kan bli. Idag va det -29grader när jag åkte på jobbet. Helt sjukt kallt. Bilen va hur seg som helst fast den stått på motorvärmaren. Och Selma ville defenitivt inte gå ut och kissa. Hon kan hålla sig hur länge som helst när det är så här kallt, och det kan jag förstå..ler..

Idag fyller Ida 9år så det blir till att göra tårta när jag kommer hem. Hoppas bara Göran inte har körning hela kvällen så han kan vara hemma och fira lite.

Längtar till våren nu. Och till att få vara lite smalare igen och kunna ha "vanliga" kläder. Och få köpa lite nya kläder. Är så trött på allt jag har nu. Och det känns ju rätt meningslöst att köpa nya nu lixom. Så trött på att vara så här stor nu.. Nu får det vara nog!!!!!!!!!!!! :-)

Nej nu ska jag ta och skriva ut ite fakturor och sen blir det lunch. Åker nog hem idag och lägger mig på soffan lite :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0