Äntligen hemma...

Ja idag har vi äntligen tagit hem barnvagnen och satt ihop den. Den är så himla fin. Och superpraktisk måste jag säga. En massa bra finesser :-)



köpt de här till oxå... Fin, eller hur?? :-)



Och så här har jag sett ut idag. Tycker om att ha håret så där lockigt hihihi.. Roligt att ha lite annorlunda. Som jag skrivit förut så är jag ju så jäkla trött på mitt hår...
Och ser ni vad magen fortfarande är högt upp lixom. Va på föräldrarkursen idag och alla de andra tjejerna är typ dubbelt så stora som mig och deras magar har börjat att sjunka. Kanske jag inte ska ha barn i februari utan i mars..skratt..


     

Kommentarer
Postat av: Therese

tack så mkt :) Hehe, jasså? Ja, men kanske din bebbe ligger mer innåt i ryggen? Kanske därför du inte ha nån jätte mage??=) Hur går det ananrs med allt??? Fin vagn förresten:)

2009-01-19 @ 22:07:41
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad du e vacker ejo!! TACK för bilden idag!! har gått o kikat på den till o från heela dan:) saknar dig massor! hoppas vi kan ses snart!!KRAMAR alo(d)

2009-01-19 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0