Bara en dag kvar..

Ja nu är det bara en dag kvar. Halv tre imorrn slutar jag och då kommer det att dröja läääääänge innan jag ska jobba igen. Nice nice :-)

Va iväg och veckohandlade på lunchen. Ska till läkaren kl 15 och Tom har handbollsträning kl17. Ingen mat hemma och hinner ju inte handla emellan läkaren och träningstiden direkt. Lite stressigt men rätt så skönt att ha det gjort oxå. Behöver jag inte bekymra mig om det ikväll. Kan jag gå ut och gå en sväng istället. Satte i mig choklad här på lunchen, så det kan ju behövas hahahha..

Nej nu måste jag jobba vidare. Återkommer om läkarbesöket..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skönt för dig gumman!! Bara att boa nu då :-)

2009-01-29 @ 19:02:15
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0