Drömmar

Ja jag drömmer rätt så mycket konstigt nu. Och väldigt ofta om förlossningar. Det gjorde jag även i natt. Och allt gick så himla lätt. Märktes knappt att jag hade fött :-) Och det blev en tjej och jag tyckte det va skitkul att Göran hade fel eftersom han är så himla säker på att det är en kille hahaha.. Undrar varför jag ofta drömmer att min förlossning ska gå så lätt. Mitt undermedvetna kanske försöker jävlas med mig och så får jag den jobbigaste förlossningen i värdshistorien *skratt* Jaja, det är ju bara att vänta och se.
Ska på ul idag igen iaf. Skulle egentligen dit nästa vecka men dom ringde igår och ville att jag skulle komma idag istället. Blir nog kanske sista gången nu innan liten tittar ut. Spännande!

Ja igår blev det en tidig kväll för Elin Jonsson. Riktigt skönt faktiskt. Börjar bli riktigt trött och slut nu. Och så är det ju så mycket att stå i den här veckan när vi har barnen och älsklingen jobbar kväll. Men det är ju inte så mycket att göra åt. Ska försöka hinna iväg och veckohandla idag på lunchen oxå så slipper jag det ikväll. Ska skjutsas och hämtas både på teatern och handbollen ikväll och läsas läxor inför morgondagen. Och så måste jag ut med Selma en sväng oxå. Blev ingen promenad igår.
Men nu ska jag sluta att beklaga mig. Ska ju snart vara ledig :-)
Nej nu måste jag jobba lite..ler.. Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0