Fina






Hur fina är inte dom här då???

Ja idag har det inte blivit mycket gjort. Jag och Selma va ute och gick i 45min annars har jag inte gjort ett dugg. Va ju meningen att vi skulle skruva isär databordet och sätta ihop skötbordet, men Göran vaknade imorse och hela kinden va alldeles uppsvullen. Har haft problem med en tand sen vi träffades och igår började han att få lite ont igen. Får problem med tandköttet och imorse vaknade han som sagt och såg ut som om han hade påssjuka. Stackarn! Måste ringa till tandläkaren imorrn, måste säkert skära upp och tömma på var eller nåt. Usch och fy!! Så han har haft så ont idag så det blev ingenting skruvat. Synd, men vi får ta det till veckan istället...
Nej nu måste jag nog äta nåt igen. Inget verkar vilja stilla min hunger idag hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0