Förlossningen

Ja igår va vi på förlossningen en sväng. Hade inte känt bebisen på två dagar och började bli orolig. Så jag ringde på förlossningen och dom tyckte jag skulle komma in. Så jag låg på ctg-kurva i ca 45 min och allt såg bra ut. Hjärljuden va bra och man såg att liten rörde sig. Puh!! Så jäkla skönt. Sen va det en läkare in som kände på mig lite oxå, och han sa att livmodertappen ej "ramlat" ner än så det är inte dax än iaf hihhi.. Men nog känns det lite jobbigt att det inte är mer "klart" lixom. Skulle inte ha något emot om Kalle Kula kom nu. Har så jäkla ont nu och känner mig som om jag väger 200kg osv osv..  Och i helgen har vi fått klart med sängen och skötbordet oxå så nu är det fritt fram att komma. Ska ta en bild när jag kommer hem så ni får se hur det blev. Jag är iaf väldigt nöjd. Måste bara dit med lite tavlor och lampor och sånt nu. Men som jag sagt förut, vill jag vänta lite och se vad det blir :-)

Mamma och pappa va här i lördags oxå. Hur mysigt som helst. Tycker så mycket om när dom kommer och hälsar på. Så då fick jag mig min första semla för i år. Mmm mmm mmm!
Och så va vi på stan en sväng så jag fick en halsduk och en annan liten grej utav pappa som va på rea. Tror han tyckte synd om mig för att jag bara kände mig fet och ful så han ville pigga upp mig lite. Lägger ut bild på det sen oxå. Tack snälla pappa! Du är bäst!!

Nej det är väl bäst att jag jobbar lite. Sista veckan nu!! Så jäkla skönt....
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0