Hjälp!! :-)

Ja jag va ju till läkaren igår. Och nu har dom iaf bestämt sig för att jag ska sättas igång i Sundsvall för att vara säkra på att allt kommer att gå så bra som möjligt.
Så vi va väl där i ca 45min och pratade om allt möjligt. Och eftersom jag va in på förlossningen i söndags och då va det inte "klart" inför nån förlossning alls så tyckte han att han skulle vänta lite med att känna på mig. Hade ju tid hos bm på torsdag så hon kund ekänna då och så skulle jag träffa honom den 9.e igen för att möjligtvis åka till Sundsvall då. Ja det lät ju bra tyckte jag och Göran. Men sen började han fråga mig hur magen kändes, om jag hade mycket sammandragningar osv osv, så Göran flikade in att jag hade mycket ont osv. Så då skrattade läkaren lite och sa- Kanske jag ska känna på dig ändå?
Sagt och gjort. På med handskarna och in i mörkret hahaha.. -Ja du Elin, vi kan nog inte vänta tills den 9:e. Tappen är nästan helt utplånad och huvudet är väldigt långt ner. Du får nog komma tillbaka på måndag får vi känna på dig igen..
Iiiihhhh!! Hjälp!! :-) Jag är rädd. Vi kanske har Kalle Kula hos oss i början på nästa vecka :-) Gud så spännande..  Om det inte går tillbaka, för det sa han att det kunde göra. Men om det inte blir på måndag blir det ju iaf snart :-)
Känns helt sjukt. Har hela tiden känts så långt borta och nu är det inte det. Hoppas det går bra med igång sättningen bara så det inte tar flera dagar.. Men men, det visar sig ju. Bara Kalle kula mår bra så...

Nej nu ska jag jobba på så ska jag gå hem sen. Och VILA!!!!!!!!!! Kan ju behövas nu hihihi.. Jag som skulle vara ledig och vila upp mig innan. Blev inte riktigt så. Troligtvis iaf :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men hjäääälp!! Haha, tänk om ni har eran redan nästa vecka????:D Läääskigt!!!

2009-01-30 @ 12:21:48
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh vännen! vad spännande!! saknar dig! skicka bild så jag får följa dig på håll :) kramar alo

2009-01-30 @ 14:45:57
Postat av: Sandra

Lycka till vännen :) Kraam

2009-01-31 @ 00:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0