Ingen yoga..

Ja jag hade tänkt köra lite yoga här på eftermiddagen när jag kom hem frn jobbet. Satte på den och började med andningsövningarna, men sen insåg jag att jag inte hade ingen ro i kroppen för yoga. Kändes bara super trist. Och fick sammandragningar av att sitta på golvet hahaha.. Så det får nog bli en promenad ikväll istället. Sen ska jag testa och gå på gymmet på fredag efter jobbet. För att se om det går över huvud taget. Och så ska jag till barnmorskan imorrn så jag tänkte höra med henne vad hon tror. Annars kanske jag får lägga ner det nu och hålla mig till promenaderna.. Vet att jag tjatar om det här hela tiden, men har man alltid tränat mycket är det så svårt att släppa det och "slappa" till sig...

Selma ligger bredvid mig och sover.. Trött efter första dagen tillbaka på jobbet hihihi...
Nej nu måste jag göra middag. Isterband och stuvad potatis blir det idag. Mums! Hoppas älsklingen kommer hem snart bara....
Todels!

Kommentarer
Postat av: ak

Ja det är astrist =/



Haha, ja men du vet väl, pappa Kicken är som Baloo :D haha va gulligt. Ja konstiga drömmar var det gott om för min del också. Drömde tex att jag fick världens längsta barn som kunde säga tack för maten då den kom ut :S haha...

2009-01-07 @ 21:04:47
URL: http://annak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0