Kallt igen

Ja då va det kallt igen då. Blev ingen promenad ikväll. Tittade på termometern och den stod på -21grader. Då sa jag och Selma tack, men nej tack!!
Så jag tog mig lite marängswiss ( stavning?) istället. Inte alls dumt hahaha...

Va ju på ul idag oxå. Träffade ännu en nu läkare Men helt klart den bästa hitills. Bad tom om ursäkt över att det är så många läkare som tittat på "mitt fall". Och han va väldigt engagerad och intresserad. Så nu ska jag dit den 29:e igen. Då ska han inte mäta barnet nåt mer, utan kolla om jag börjar bli mogen osv. Och isf börja fundera på om dom  ska planera igång sättning i Sundsvall osv. Sen skulle han även kolla upp vad som skulle hända om jag va tvungen arr förlösas här hemma i Sollefteå och så oxå. Känns skönt att äntligen träffa nån som engagerar sig lite. Vet ju som inte så mycket alls om vad som kommer att hända osv. Inte för att det är nån mening att oroa sig för saker och ting som man inte vet i förväg. Och ingen vet ju hur det kommer att gå. Så det är väl bara att vänta och se helt enkelt. Men jag hoppas egentligen att dom inte sätter igång mig planerat. Och det sa ju läkaren idag oxå, att det är ju inte nån optimal situation eftersom det blir så himla jobbigt för kroppen osv. Men som sagt, vi får väl se hur det blir. Den dagen den sorgen...
Och så ville han att Göran ska följa med nästa gång oxå. Så han är insatt i saker och ting. Kändes bra tycker jag. Och då har ju älsklingen fasiken inget val ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0