Måndag! Bläh!

Tycker inte om måndagar. Vill inte jobba mer nu. Det är bara jobbigt. Känner mig bara stor och tung. Men men, tre veckor kvar nu bara. Men det känns som en evighet. Men man vill ju inte ta ut allt för många mamma dagar innan liten kommit.

Idag är det dax för föräldrarutbildning igen. Idag ska vi gå runt på förlossningen och titta. Känns lite meningslöst med tanke på att jag inte kommer att förlösas här hemma. Men man kanske får reda på nåt smart ändå :-) Och går det riktigt fort så jag inte hinner ner till Sundsvall blir det ju här jag kommer att förlösas ändå. Och så får jag ju dessutom smita från jobbet 45min tidigare vilket gör det värt att gå hihihi...

Igår flyttade iaf älsklingen över datorn och drog nätverkskabel osv in till lillskrubben som nu ska fungera som datarum. Så nu är det bara till att skruva isär databordet och skruva ihop skötbordet, och sen är vi ju ett steg närmare till att rummet till liten är klart. Känns skönt att se att det händer nåt...Nu är det ju bara typ en månad  kvar. Hjälp!! :-)

nej nu måste jag jobba lite.
Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0