Måndag igen...

Ja då va det måndag igen då. Sjukt va fort helgerna går.. Ville absolut inte vakna imorse. Va så varmt och skönt i sängen. Och så sover jag så otroligt dåligt på nätterna nu. Så jag är trött hela tiden. Gör ont att vända sig i sängen, kan inte andas och så.. Så himla jobbigt. Men det är ju inte så långt kvar nu som sagt.

Less är jag på mitt hår igen oxå,. Inte varit riktigt nöjd med det sen jag flyttade till Sollefteå. Inte hittat nån frisör som jag är riktigt 100% nöjd med. Helst av allt skulle jag vilja beställa en tid hos Erika hemma i Fränsta. Aldrig varit så nöjd med nån frisör som jag va med henne. Och då har jag ändå gått hos frisörer som jobbat på Björn Axén i STHLM osv.
Men det känns väl lite onödigt att boka tid i Fränsta när man bor i Sollefteå, men samtidigt skulle det ju vara en anledning att få åka hem och hälsa på. Kanske får beställa en tid när jag ska gå hemma sen. Sova hos mamma och pappa. Ja, vi
får väl se :-)

Nej nu måste jag nog jobba lite hihihi..
Adios!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag måste ocå akut fixa håret.. såå tråkigt nu.. :-o Men men.. när ha tid då??

2009-01-19 @ 17:20:00
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0