Mitt i natten

Helt galet att jag fortfarande är vaken. Klockan är tjugo i två.. Inte vanligt när det gäller mig. Men vi satt och spelade Guitar Hero och hade svårt att slute. men när vi väl tog oss upp i sovrummet så satte sig älsklingen vid datorn och jag kände mig inte trött alls, så jag plockade fram laptopen och passade på att surfa runt lite. Så då slänger jag in ett inlägg på en gång :-)
I dag har jag verkligen inte gjort nånting. Läst ut en bok som jag fick i julklapp. Dödergök. Så jäkla bra alltså. Har sträckläst hela dan idag. Kunmde inte sluta.Men det är lite surt nu dock, för nu har jag ingen fler bok att läsa, Kanske får köpa mig en pocket på Konsum imorrn :-)
Hade tänkt gå ut och gå idag, men när termometern visade -26grader kändes det som inte så intressant längre hahaha.. Hoppas det är lite mildare imorrn.
Nej nu måste jag verkligen sova. Kalle Kula verkar tycka det är dax. Boxas på som tusan där inne. Nu är det inte långt kvar hihihi...


   Boktips!!!! Riktigt, riktigt bra bok.

Kommentarer
Postat av: AK

Haha, okej tönt ak på G Men jag kan inte sluta skratta, satt och småfnissa hela tiden ja läste ditt inlägg, "vi hade lite svårt att slute" SLUTE SLUTE SLUTE.haha.. ja du ser. så här på kvällskvisten ligger inte humor-ribban allt för högt..

2009-01-05 @ 21:38:49
URL: http://annak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0