Ryggont!!

Ja nu har värken kommit tillbaka i ryggen. Klarat mig länge nu, men igår kom den som ett brev på posten och vägrar att gå över. Och ont i vänstra axeln har jag oxå så jag vill kräkas. Kan inte sova för det är som värst när jag varit stilla ett tag, vilket man ju är när man ska sova... Skönast är när jag har den i ett uppsträckt läge, men så kan man ju inte gå runt direkt hahaha..
Ja Göran fick körning till Sundsvall kl 13:00 med retur kl15, så han kommer nog inte hem förens halv sex, sex kanske. Så nu är frågan om jag ska passa på att gå ut med Selma direkt när jag kommer hem från jobbet, eller om jag ska
passa på att gå och lägga mig och vila och gå ut ikväll.. Svåra val...ler.. Iofs vore det ju skönt att gå direkt efter jobbet så är det ju gjort. Och så är det ju fortfarande lite ljust då, och det vore ju inte heller helt fel att få lite dagsljus. Dåligt på den fronten tyvär. Längtar efter våren när det blir lite ljusare igen. Börjar bli less på mörkret nu.

Nej nu ska jag göra ett ryck innan jag ska gå hem.
Fridens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0