Slapp dag...

Ja idag händer det verkligen inte mycket alls heller. Gör ingenting. Bara ligger på soffan och latar mig. Superskönt, men det börjar kännas som om jag måste göra nåt snart. Men samtidigt så känner jag att, imorrn är sista dagen jag är ledig, så jag vill passa på att inte göra nånting lixom. Kommer snart att ha mycket att göra igen. Rummet till lillskroten ska ställas iordning, måste måla mer i hallen och så måste jag baka igen eftersom Ida fyller år här den 16:e.. Hoppas bara inte liten kommer ut snart. Har inte tid än hihihhii..
Blev ingen promenad idag heller. -22grader. Allt under -20grader är fasiken för kallt för att vara ute i. Och Selma hatar att vara ute i den här kylan. Men imorrn blir det en liten promenad oavsett hur många grader det är. En liten om inte annat. Har gått upp en del i vikt nu hihihhi.. Men iof så är det ju bara 5veckor kvar nu, så det kanske är ok. Och jag brukar alltid gå upp nåt kilo över jul oxå. Viktnojjan sitter i lite fortfarande. Men det är ytterst lite..ler..Men det ska bli skönt att börja äta normalt igen. Blir ju väldigt mycket fika, godis och dricka så här års....
Nej nu måste jag åka på affären.., Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0