Söndag söndag söndag

Ja igår va vi på Birsta för att handla lite till liten. Blev en blöjhink, ett skötbord och lite smågrejer. Såg en massa mer saker jag ville ha, men har bestämt mig för att vänta lite, tills liten har kommit ut så vi vet om det är en tjej eller kille.
Träffade även mamma och pappa en sväng som oxå va i Birsta, på en liten fika. Och så köpte jag en ny jacka, Den som jag köpte i höstas har blivit så jävla ful, så jag va tvungen att löpa en ny. Hittade en på Vila för 180:-... Inte dåligt va :-) Snacka om rea. Kanske inte den absolut varmaste vinterjacka, men den får duga säsongen ut...

Har bakat lite till Idas födelsedag på fredag idag. Vad tycker ni om mina cupcakes??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0