Äppelkräm

Ja idag va jag uppe på morgonen och kokade äppelkräm till frukost. Mmm mmm mmm. Så himla gott. Älskar kräm. Ovh särskilt när den är nygjord och lite varm :-) Har ju fortfarade en massa äpplen kvar i frysen sen i höstas så jag måste ju börja göra slut på dom innan det är dax att frysa in nya..

Signe är hos sin faster och sina kuser nu. Beatrice och Isabelle kom och hämtade henne förut och drog iväg med barnvagnen. Tog med sig både gröt och ersättning så jag antar att hon blir där ett tag. Så nu är det alldeles tyst här hemma. Vad gjorde man hela dagarna förut innan man fick barn?? :-) Har iaf hunnit städa så det va ju skönt. Nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa lite. Inte heller fel. Hade tänkt sova lite, men jag vet inte om det är för sent nu. Måste ju börja med maten snart...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh, guud så gott ;-)

2009-07-31 @ 10:23:23
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0