Fredag igen

Ja då va det fredag igen då. Så skönt när älsklingen är hemma. Dom jobbar in under veckan så dom kan vara ledig på fredagar och det är hur härligt som helst. Lång helg tillsammans.
Idag har det inte blivit så jätte mycket gjort. Målat lite till uppe i hallen. Men ingen promenad idag har det blivit. Så jäkla less att vara ute i regnet. Hoppas på att det är lite bättre väder imorrn så jag kan ut en sväng då istället.
Men det här har jag gjort idag iaf. Håll i hatten som Annelie skulle ha sagt :-)



Jag har broderat. Började på den här dukat för väldigt länge sedan och nu tänkte kag äntligen få den färdig. Sla ha den på köksbordet. Och jag tror det kommer att bli hur fint som helst. Tycker väldigt mycket om att brodera, men det är väldigt sällan jag hittar nåt att göra som inte är alldeles tantigt och tråkigt. Men den här dukan gillade jag. Visar det färdiga resultatet när den är klar :-)

Nej nu ska jag ta mig ett till glas med rosé. Signe somnade redan för en 45min sen, så nu ska vi mysa lite bara jag och Göran. Inte blivit så ofta i sommar eftersom barnen varit här i ca 6 veckor.

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0