Härliga fredag

Oj oj oj vilken härlig fredag jag hade. Och som jag nånstans anade så va det ju dax för möhippa. Det va riktigt länge sedan jag blev så nervös som jag blev när jag förstod vad som va på gång. Men det va bara så kul. Fick ett uppdrag och det va att få tio stycken killar att betala för att pussa mig på kinden. Och det klarade jag ju galant. Hittade ett bord med ett killgäng mitt på torget i Sundsvall, så jag stegade fram till dom och förklarade läget. Dom ställde så klart upp och uppdraget va klart på ett litet kick :-)
Sen fick jag gå på make up store och bli brudsminkad. Helt perfekt. Fick ju smink oxå för samma summa, så nu kan jag ju smika mig på samma sätt dagen i ära. Måste bara öva lite först..ler.. Efter det gick vi ner till Selångersån, drack champagne, åt jordgubbar och lite godis. Där fick jag oxå nånting blått och nånting nytt i form av ett strumpeband och ett armband och örhängen som jag kan ha på bröllopsdagen så klart. Fick även en gästbok av Madde som alla ska få fylla i under "mottagningen".
Efter det fick jag gå och göra en behandling som mjukade upp händerna och fotmassage och sen va vi och åt middag på Saffran. Blev tapas för hela slanten. Ni förstår ju själv vilken härlig dag jag hade. Och bara att få spendera den med två av mina äldsta vänner Johanna och Madde va ju det bästa av allt. Älskar er!! Tack så otroligt mycket. Hade tårar i ögonen i bilen hem. Kan inte förstå att dom gjorde allt det här för mig...
Har inga bilder, men Madde ska maila mig dom så kommer dom senare..

Nu ska jag ta en kopp vanilj te. Mysa lite innan det är dax för sängen.
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så lite så älskade Elin!! Vi hade oxå en underbar dag. Supermysigt!!! Älskar dig med.

2009-07-21 @ 18:10:56
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0