Lunch

Idag har det varit lunch med tjejerna från föräldrargruppen igen. Så himla kul. Idag bjöd Petra på våfflor, färska jordgubbar och grädde. Mmm mmm mmm. Har nog inte ätit våfflor på fem, sex år. Men det var väldigt gott :-)

Idag har jag expreminterat lite med Signes sovtider. Hon åt och gick och lade sig vid kvart över sju. Hon vaknade till vid kvart över åtta och skrek men jag fick henne att somna om. Ska bli intressant att se om hon sover hela natten när hon gick och lade sig så tidigt. Eller om hon vaknar fem och är jätte pigg...ler.. Men testar man inte så vet man ju inte. Måste ju prova sig fram. Har ju aldrig gjort det här förut. Men jag tar med mig mat upp ifall hon behöver käka i natt.

Imorrn ska jag till Sundsvall. Madde är i Hassela och ville att jag skulle komma ner så hon fick bjuda ut mig på middag. Och det säger man ju inte nej till, eller hur?? :-)
Ska passa på att åka in på Ikea oxå. Ska köpa en barnstol till Signe så hon kan sitta med oss vid matbordet. Hon blir ju alldeles utanför där nere på golvet. Det går ju inte..ler..

Nu är det snart dax för Fringe. Måste hinna läsa bloggar oxå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0