Regn regn regn

Ja det verkar inte vilja sluta regna. Nu är det tredje dagen den här veckan jag är ute och går i spöregn. Inte så super kul direkt, men vad ska man göra. Måste ju ut och röra på sig..  Och Signe verkar tycka om att ligga i vagnen och mysa när det regnar :-)

Lite stressad över några saker till bröllopet nu. Har inte bestämt mig för nån in och utgångs musik, vigselprogram måste göras och så måste jag bestäma mig för om det ska kastas ris utanför kyrkan eftersom jag inte verkar få tag i några såpbubblor. Och imorrn är det osa dagen oxå. Får vi se om det kommer in några fler anmälningar.

Nej nu ska jag se på Unga Mödrar. Funderar på att poppa lite popcorn :-) Sen blir det nog sängen. Så jäkla ont i skallen idag..

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det löser sig ska du se, men mycket att stå i antar jag :) Blir nog ingen tripp denna vecka, är resten av familjen det beror ¨på, hade kunnat åka upp igår, men dem andra hade annat för sig, hör av mig om du/ni har tid nästa vecka. Kram

2009-07-24 @ 09:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0