Underbart

Gud va härligt det är nu. Det är ju verkligen sommar på riktigt. Så himla underbart. Jag älskar varje sekund. Men Signe tycker att det är varmt. Hon har bara haft blöja och solhatt på sig i snart två veckor nu. Det tycker hon är skönast. Och det händer så mycket med Signe nu. Hon vänder sig helt själv från rygg till mage, hon äter ju lite mat och så har hon börjat skratta. Skratta på riktigt :-) Och gud så underbart söt hon låter. Lill skrotan min.....

Idag har vi haft trätt med föräldrargruppen igen och idag va vi hemma hos mig. jag bjöd på kall kycklingpasta sallad, sallad och gurkvatten. Verkade väldigt uppskattat.. Och det va så himla trevligt idag oxå. Tycker verkligen om att vi har börjat träffats så här. Om två veckor ska vi ner till Petra...

N verkar det som om i åker till Gissjö imorrn, så jag återkommer nog inte förens efter helgen. Men det är väl inte så många av er som sitter vid datorn ändå i den hä sommar värmen.

Men ha en trevlig helg nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0