Ånge igen

Ja då va vi i Ånge igen då. Varit mycket här på sistone. Känns väl helt ok :-)
Va ju hit senast i lördags på Träslaget en sväng. Men fan va trist väder. Skitkallt och regn. Så himla trist för det gjorde ju att det nästan i va nå folk där. Hade ju hoppats på att träffa en massa gamla vänner. Men jag träffade ju några stycken iaf. Och så Madde och hennes familj så klart :-) Och det va ju mest därför jag skulle ner. Och på kvällen så kom Johanna till lägenheten så vi käkade mat, tittade på tv, åt godis och snackade en massa. Saknar henne så himla mycket. Så himla trist att vi bor så långt ifrån varann....

Imorrn ska jag, Signe och Selma åka på Vallen. Pappa fyller år så vi ska äta middag där, men vi åker dit redan på morgonen och Göran kommer efter han slutat. Mysigare att vara där än här hemme i lägenheten..
Nej nu ska jag göra lite fika och titta på Cityakuten..

Sov gott alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0