Fin väder??

Kan det vara möjligt?? Ska det bli fin väder idag?? Ja det verkar inte bättre :-) Nu är ju iof klockan bara halv tio så det lär väl hinna ändras. Men hoppas hoppas. Då ska jag försöka gå på långpromenad på eftermiddagen. Blir inget nu på morgonen. Har för mycket att stå i.
 
J aigår va det ju midsommarafton. Och som det ska vara när det är riktigt svenskt så va det ju kallt och lite regnskurar. Härligt härligt. Not!! Men det va väldigt trevligt iaf. Va ju i svärmors stuga. Två av Görans tre syskon va där oxå med deras barn, så det va hög ljudnivå och massor av mat. Som det ska vara :-) Och Signe skrotan va snäll nästan hela kvällen hihi.. Så bra när jag träffar Görans syster och Rosie, för dom har ju så många barn så dom vet ju hur det är att alltid äta kall mat osv, så jag får så himla mycket hjälp. Och alla syskon barn som ska hjälpa till och hålla osv. Inte alls dumt med lite avlastning så man får "vila" ett tag. Mycket tacksam...

Nej nu ska jag ut och riva lite ogräs på uteplatsen..
Ha en fortsatt trevlig helg alla!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vart tog mailet vägen?? Nyfiken ju ;-)

2009-06-20 @ 14:14:22
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0