Mycket nu...

Ja det är mycket nu för den här tjejen. Därför blir det inte så mycket bloggande just nu. Göran är i Ånge och jag är hemma och är ensamstående trebarns mamma :-) Lite stressigt helt enkelt. Hinner som inte riktigt med mig. Och Signe har fått för sig att hon vill sova hos mig i min famn på dagarna om hon ska kunna sova några längre stunder. Och visst, det är ju skönt för mig oxå eftersom jag får chans att vila då, men det blir ju som inget gjort :-(

Va på bvc idag oxå. Nu väger lill skrotan 6230g och är 64cm lång. Det ni :-)

Och så har hon ju hunnit blivit fyra månader oxå. I lördags. Helt galet va fort det går.

Nej nu har jag inte tid längre... Försöker återkomma snart. Men imorrn ska vi träffas några tjejer från föräldrargruppen på fika, sen blir det nog gymet, tvätta och så måste jag en sväng på bokhandeln. Så vi får väl se vad jag hinner med.
Men ha det så gott så länge.

Och här kommer en bild från 4-måndaders dagen :-)


Kommentarer
Postat av: Carro

Åhåå, vilken sötis!!! =)

2009-06-18 @ 15:34:12
URL: http://shibbycarro.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0