Öppet hus

Ja man skulle kunna tro att vi har det. Sammanlagt är det 6 ungar här. 7 med Signe :-) Blir alldeles matt hihi.. Men det är ju iaf i ngen som ska prata med mig hela tiden hihi..

Idag har jag och Rosie varit och köpt blommor som jag ska sätta i krukor här ute. är väldigt nöjd med det jag köpte. Ska bara köpa jord sen så hinner jag plantera  dom ikväll sätter jag ut en bild hur det blev...

Har äntligen målat klart skåpet jag köpte till Signes rum oxå. Köpte ju det för 40kr på en loppis och så slängde jag på lite färg. Ska bara köpa några nya fina knoppar till dörrarna bara. Visst blev det väl ok?? För dom pengarna??



Här är lill skrotan i sitt babygym som jag äntligen fått till. Hon älskar att ligga där och titta..





Skulle ju lägga upp en bild på paketet Signe fick härom dagen oxå, men jag glömde ta en bild. Amanda hade skickat en superfin body och ett par byxor till Signe. Du skämmer verkligen bort lill fisen Madde!!!

Imorn ska jag åka till Ånge igen. Dax för Träslaget och Madde ska komma upp och jag vill ju att hon ska träffa Signe så klart. Sen på kvällen ska jag och Johanna h tjejkväll. Äta nåt gott, titta film osv. Ska hur kul som helst. Är ju så sällan jag gör det nu för tiden sen jag flyttade till Sollefteå. Och jag kan inte ens komma ihåg när jag och Johanna gjorde nåt sånt tillsammans.

Ha en bra fredag alla!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt med Träslaget, det är ju ikväll :) Jag jobbar natt inatt o imorgon. Ha det så kul, hälsa dem jag känner. Kramar om Signe från mig.

2009-06-06 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0