Rabarberpaj

Ja idag har vi haft premiär för rabarberpaj. Mmm mmm mm. Helt fantatsikskt gott :-) Och det är ju helt underbart att kunna gå ut i trädgården och hämta in färsk rabarber och göra paj. Helt klart en utav fördelarna med att bo i hus....

Idag har jag bokat i datum för dopet på Signe gumman oxå. Det va ju inte en dag för tidigt hihi.. Tänkt på det ett tag nu. Så i slutet av juli blir det av. I Haverö. Känns bra att göra det "hemma", och anledningen till att det blir Haverö är ju för att mamma och pappa har stuga där. Och så är det ju en väldigt fin kyrka oxå...

Nu borde jag verkligen gå och lägga mig. Men jag skulle samtidigt vilja se Project Runway. Svåra val här i livet *fniss*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in här emellanåt, måste ju följa vad ni gör :) Hoppas ni mår bra. Kramar i massor

2009-06-02 @ 15:27:32
Postat av: Emma

va gott med paj.. :D fick med rabarberkräm av mor i söndags mmm :)

2009-06-02 @ 17:57:40
URL: http://potatisbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0