Tjejträff

Åh idag har det varit en bra dag. Har varit hem till en utav tjejerna fråm föräldrargruppen och ätit lunch. Det va så himla kul. Kul att höra hur dom andras förlossningar varit, hur dom har det hemma på dagarna osv. Så skönt att få prata av sig lite men några som är i samma sits som man är i själv. Och så har jag ju som fortfarande inga vänner här i stan, och det här är absolut tjejer jag kan tänka mig att umgås med, så det vore ju jätte kul.
Så nu har vi bokat in nästa träff och då blir det hemma hos mig :-) Tog en massa söta bilder på småisarna oxå men jag orkar inte lägga upp dom nu..

Nu ska jag gå och lägga mig. Midsommarafton firas i svärmors sommar stuga.
Ha en jätte bra helg nu alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0