1 månad

Ja idag är lill prinsessan 1 månad. Helt galet va tiden går fort. Kan inte fatta att jag för en vecka sen låg på förlossningen i Sundsvall med dom värsta värkarna och bara ville dö..ler..  Känns som en evighet sen jag gick runt med stormagen. Kan knappt komma ihåg hur det kändes vilket känns lite trist.
Men nu längar jag bara tills jag är "smal" igen. Skulle kunna döda för att ha gått ner så pass mycket så jag kunde få köpa ett par nya jeans. Känns ju som onödigt att göra det nu och så kanske jag inte kan ha dom om nån månad för att jag gått ner i vikt. Hmm.. Jobbigt sits! Längtar så mycket tills jag får börja träna på riktigt igen oxå. Är ju ute och går varje dag, men jag saknar gymet... Men i början på maj kör jag igång igen. Då har det ju gåt över ungefär 10veckor sedan förlossningen, och dom rekomenderar ju att man ska vänta ca 8 veckor.

Ni som fått barn, hur lång tid tog det innan ni började träna igen? Och hur lång tid tog det innan ni gått ner till er "före gravid-vikt" ??

Nej nu måste jag gå och laga lite mat..
Ha en bra fredag kväll alla...

Lägger upp en bild på lillskroten på hennes 1-månads dag :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt hon är:) Jag hörde att man skulle vänta 6 veckor... fast det är nog hur man känner själv, tror jag iaf =)

2009-03-13 @ 19:10:37
Postat av: Madeleine

´Åh, Grattis söta du!! Fasiken vad fort d går!! Imorrn eller tills på tisdag ska jag ha hunnit fixa ett kort, så du vet ;-)

2009-03-15 @ 18:53:44
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0