10 år sedan!!

Herregud alltså. Blev påmind om att det är 10år sedan vi gick ut nian i år. Hahah det är helt galet. Tio år är en väldigt lång tid. Vi är gamla nu :-) Anledningen till att jag blev påmind va att jag hade en inbjudan till fest väntandes i brevlådan när jag kom hem förut. Inbjudan till "klassfest" för att det är tio år sedan.. Hjälp!! Vill man gå? Vet inte. Ammar gör jag ju oxå. Men lite kul vore det ju ändå.  Men jag tycker att det är lite konstigt att festen är i Sundsvall när vi gick skolan i Ånge. Och dom flesta bor ju faktiskt fortfarande i Ånge kommun. Men men...

Om det är nån som läser det här som gick nian på Minerva samtidigt som mig, tänker ni gå på festen??


Kommentarer
Postat av: Sara

Men Elin, klart du ska gå!! Det är ju 10 år sedan man träffade alla samtidigt=P Ja, det är inget att fundera på=)

2009-03-17 @ 18:34:53
URL: http://sarawhatever.blogg.se/
Postat av: alo

Klart du måste gå ejo! Vi ska också vara i sdl på klassparty..och misstänker att vi alla ska vara på samma ställe sen på kvällningen :D KRAM

2009-03-18 @ 09:30:31
Postat av: Sandra

Är nog många som ska gå, är både Ånge och Sundsvalls kommun på aveny samtidigt, du får helt enkelt ta med dig Signe, för komma ska du :) Kraamar

2009-03-18 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0