Bra natt, härlig dag

Ja det va en riktigt bra natt i natt. Sov från halv tolv till kvart i fyra, käkade och sen sov hon till sju igen. Helt underbart. Tack så mycket skrotan :-)

Och dagen har varit super härlig. Mamma och pappa kom hit vid strax efter tio imorse. Så vid elva ungefär gick vi ner på stan. Kikade i affärer och fikade gott. Fick en klänning och ett par byxor av min underbara mamma. Tyckte så synd om mig att jag fortfarande gick runt i mina gravid jeans osv. Jag blev så himla glad. Tack älskade mamma.
Och sen hade dom ju med sig en massa andra saker oxå. Ett spjälskydd, nån prydnadsgrej till Signe och lite andra saker. Mina föräldrar är bäst :-)
Och pappa har gått runt med barnvagen på stan hela dagen och sett så stolt ut. Sötis.
Det enda jag glömde va att jag skulle köpa ny mascara, men jag får väl gå ner nån dag till veckan istället.

Nej nu ska jag nog ta med mig datorn upp till sängen och titta på lite film..
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Hej!



Jag kommer med lite tävlingstips till dig! =)



Jag har en tävling i samarbete med Sophie´s Closet som går ut i dag, den hittar du här:

http://petramedaoche.blogg.se/2009/february/utkast-tavlingsregler-1.html



Sedan har jag en tävling i samarbete med Kalasbolaget som du hittar här:

http://petramedaoche.blogg.se/2009/february/tavling-nr-6-kalasbolaget.html



Kram på dig=)

2009-03-22 @ 15:52:18
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0