BVC igen

Ja idag ska jag iväg på bvc. Klockan ett ska jag vara där. Hoppas bara att jag fått Signe att äta först bara.. Lite besvärligt att få allt att stämma tidsmässigt nu..ler.. Men så är det väl ett tag innan vi kommit in i några rutiner. Och Signe är så kinkig nu oxå. Vill helst bara sova i min eller Görans famn. Vilket är lite jobbigt för vi kan ju inte gå runt och bära på henne hela tiden.. Och i natt har hon efter halv tre velat äta ungefär en gång i timmen. hallå!! What is this! :-)
Och så verkar det som om hjärtat har ont i magen. En massa gaser. Så jag va ner på apoteket igår och köpte Miniformdroppar så jag hoppas att det ska bli lite bättre. Vill ju inte att hjärtat ska ha ont :-(

Nej nu hinner jag inte skriva mer. Ska försöka hinna äta lite lunch innan Signe vaknar. Och sen ska jag ju snart iväg..
Får se om jag hinner med en promenad idag oxå eller om jag ska försöka sova lite på eftermiddagen istället.

Kommentarer
Postat av: therese

Visst e d jobbigt när dom bara gallskriker och man inget kan göra... förbaskade gaser! Jag kör också med droppar!

2009-03-04 @ 16:12:10
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hihi, bara att förbereda sig på att amma var och varannan timme ;-) Hungrig ju!!

2009-03-05 @ 21:37:08
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0