Fredag igen

Ja då va det fredag igen då.. Lill skrotan är idag 5 veckor. Stora tjejen :-)
Men det blir inte mycket gjort här hemma nu kan jag lova. Bara att skriva det här inläget har hitills tagit 15 min ungefär. Signe sover nästan ingenting nu på dagarna och när hon är vaken är hon inte direkt en glad tjej som bara kan ligga och kika lite medans mamma städar eller nåt liknande, nej då ska hon helst sitta i min famn hela tiden..
Så det här med att försöka sova när hon sover går inte. Då skulle jag absolut inte få nåt gjort. Och särskilt så här på eftermiddagen när man ska försöka börja med maten och så vidare, då vill Signe vara vaken hela tiden.  Morr!!! Ibland är det här verkligem frustrerande. Och på måndag kommer barnen igen. Och hur mycket jag är tycker om dom, och hur mycket hjälp jag än får av Ida, så är det helt klart jobbigare när dom är här. Då blir väldigt få lugna stunder..
Men lyssna inte så mycket på vad jag säger just nu. Är bara trött och less nu. Kommer snart att ha gått över..
Nej nu ska jag försöka läsa lite Amelia. Fick tidningen för 1 ½ vecka sedan och har fortfarande inte hunnit läsa den

Ha en bra fredag nu alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0